Czy konopne produkty już niedługo na stałe zagoszczą w największych sklepach? Polski producent inwestuje w konopie i spróbuje swoich sił w tej branży!
Excellence inwestuje w konopie
Firma Excellence – polski producent napojów, soków i syropów zainwestowała duże pieniądze w powołanie spółki Excellence Cannabis. Partnerami firmy są Intenson Europe oraz January Ciszewski. Inwestorzy są pewni, że rynek konopny będzie rósł w szybkim tempie.
„Tak, jak deklarowaliśmy powołaliśmy spółkę wraz z Intensonem i Januarym Ciszewskim. Excellence Cannabis ma bardzo ambitne plany – opracowanie własnych, unikatowych produktów, uruchomienie kanałów sprzedaży i bezpośredniego dotarcia do odbiorcy, a także w przyszłości bazowanie na własnych surowcach. To bardzo perspektywiczny rynek, na którym możemy szybko zbudować silną pozycję. Jesteśmy też najlepsi w liquidach i w tym segmencie chcemy być liderem w produktach konopnych. Mamy już szereg przetestowanych receptur, będziemy się starali jak najsprawniej zarejestrować je i uruchomić sprzedaż”
Marcin Ciecierski, przewodniczący rady nadzorczej Excellence
Spółka Excellence Cannabis ma specjalizować się w produkcji suplementów diety, kosmetyków oraz produktów spożywczych z CBD. Inwestycja w konopie wcześniej została podparta przejęciem 51% udziałów w spółce Health Medica. Firma Excellence pod koniec kwietnia podpisała 3- letnią umowę ze wszystkimi jednostkami Jeronimo Martins – właścicielem najbardziej popularnej sieci sklepów w Polsce „Biedronka”. Dotychczas produkty tej firmy możecie kojarzyć ze sklepów Lidl, Netto, Tesco, Aldi czy Kaufland. Najpopularniejszymi markami tej spółki są: Bio, Biorę i Monzini.
Jak możemy zaobserwować w naszym kraju coraz większe podmioty zaczynają inwestycje w konopie. Najpierw głośno było o Przyjaznym Państwie Palikota i Wojewódzkiego a teraz kolejny gigant z ogromnymi możliwościami dystrybucyjnymi zaczyna stawiać na konopie. Dla nas to bardzo dobra sytuacja, gdyż coraz więcej Polaków będzie mogło kupić konopne produkty w największych sieciach handlowych.