Podsumowujemy rok 2023 w wykonaniu marki MASCOTTE. Trochę się działo, więc zapraszamy do lektury.
Podsumowanie 2023 roku
Grudzień to czas, w którym wielu ogarnia świąteczno-prezentowe szaleństwo. Nic w tym dziwnego, skoro od kilku tygodni ze wszystkich stron jesteśmy atakowani, a to świątecznymi piosenkami, a to reklamami w świątecznym klimacie. Do tego wystrój wszystkich galerii handlowych nie pozwala nam pozbyć się wrażenia, że nieuchronnie zbliżamy się do końca roku.
Póki się da, chcielibyśmy jeszcze wyskoczyć z tych pędzących z górki sanek i poświęcić chwilę na podsumowania roku 2023 w wykonaniu marki MASCOTTE w Polsce.
Motywem przewodnim międzynarodowej strategii marki było podjęcie współpracy z najlepszym w swojej dziedzinie polskim artystą streetartowym BEZT’em, członkiem słynnego polskiego duetu graffiti Etam Cru. Jego murale można znaleźć w najbardziej “gorących” miejscach na całym świecie, takich jak Nowy Orlean, Miami, Grenoble. Tym razem połączył swoją kreatywność z marką Mascotte. Stworzył w Polsce mural, który był nawiązaniem do historii opowiadanej przez limitowaną serię bibułek Mascotte Original Slim Combi. Kreatywność i jakość idą w parze: świetna sztuka, najlepsza bibułka! Jednak mural i limitowana edycja bibułki to jedynie początek wielkiej przygody jaką była przygotowywana przez Mascotte międzynarodowa kampania medialna związana z projektem. Wywiad z artystą, “making of” muralu, sesje fotograficzne, zestawy upominkowe, materiały reklamowe to tylko część działań promujących projekt w mediach społecznościowych i nie tylko.
Jeśli chodzi o sam projekt to piękne grafiki BEZT’a oparte zostały na motywie Zakazanego Owocu. Przedstawiają między innymi gałązkę jarzębiny, drzewa symbolizującego wrażliwość, pożądanie i rozterki miłosne, emocje, które dla jednego mogą być pokarmem, a dla drugiego trucizną. W dawnych czasach ludzie wierzyli, że to drzewo odpędza zło.
Elementem kampanii był także udział marki w różnego rodzaju wydarzeniach, targach, festiwalach. Nowe bibułki zostały zaprezentowane po raz pierwszy – choć jeszcze nieoficjalnie – na targach Kanaba Fest, które w tym roku odbyły się w MCK w Katowicach, gdzie autorskie stoisko Mascotte cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Maj to również targi Weed Fest w samym centrum Warszawy. Tam również marka pojawiła się nie pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Tym bardziej, że tego typu imprezy pozwalają połączyć ze sobą dwa światy – biznesu i konsumentów. Wszystko w miarę spokojnej, przyjaznej pełnej pozytywnej energii atmosferze.
Mascotte to także festiwale. Już od kilku lat marka obecna jest na licznych imprezach muzycznych, gdzie na swoim stoisku pozwala zapoznać się z produktami, osobiście przekonać się o ich wysokiej jakości, odpocząć, porozmawiać z fajnymi ludźmi, a nieraz nawet skryć się przed deszczem. Hostessy Mascotte zawsze służą pomocą, a za chwilę poświęconą na wypełnienie ankiety rewanżują się drobnymi upominkami.
To jeszcze nie wszystko
Najgłośniejsze imprezy, na których obecna była marka Mascotte to z pewnością Rap Stacja w Sławie, Wisłoujście w Gdańsku i Wrocław Hip-Hop Festiwal oraz One Love Music Festival, które odbyły się we wrocławskiej Hali Stulecia.
Wybierając imprezy, staramy się dopasować ich odbiorców do naszej grupy docelowej. Stąd przewaga imprez hip-hop. Nie zamykamy się natomiast wyłącznie na jeden gatunek. Wszystkie imprezy łączą natomiast pozytywni ludzie, którzy na nie przychodzą
– mówią przedstawiciele TTI Poland, dystrybutora Mascotte w Polsce.
Nieprecyzyjnym byłoby natomiast napisanie, że powyższe imprezy wyczerpały możliwości Mascotte. Ekipa Mascotte pojawiła się też na innych, może nieco mniej medialnych, co nie znaczy, że gorszych wydarzeniach, a nawet na całych trasach koncertowych. Towarzyszyła Liroyowi podczas organizowanego przez niego w Gliwicach koncercie The Legends, gdzie wystąpiły legendy polskiego Hip-Hopu, kroczyła w Marszu Wyzwolenia Konopi w Warszawie i Paradzie Wolności w Łodzi, odwiedziła Ostróda Reggae Festival, świętowała drugie urodziny z Dopehouse w Katowicach, a ostatnio wzięła udział w trasie koncertowej Gibbsa. Choć i ta lista nie zamyka listy aktywności marki.
2023 to dla Mascotte również rok nowości. Oprócz zaprezentowania, wspomnianej już, edycji limitowanej, na rynku pojawiły się także dwie nowe bibułki: szalenie popularna bibułka Mascotte Pink Slim Cobmi, oraz ekologiczne Mascotte Brown Slim Combi.
Pierwsze to doskonale znane już w naszym kraju różowe, wykonane z konopi bibułki Mascotte, które wzbogacone zostały o zestaw różowych papierowych filterków. Wszystko zamykane magnesem.
Bibułka Mascotte Brown Slim Combi to produkt wyjątkowy. Bibułki są niewybielane, czemu zawdzięczają naturalne brązowy kolor. Ponadto, zarówno bibułki, jak i opakowanie zostały wykonane z wiórków drzewnych, co czyni je przyjaznymi dla środowiska. Całość, uzupełniona o niewybielane filterki papierowe została zamknięta w magnetycznym opakowaniu.
Rok 2023 był dla Mascotte bardzo owocny i udany. Nie obyło się bez pewnych komplikacji, ale kto by rozpamiętywał te mniej przyjemne chwile, kiedy tych pozytywnych było nieporównywalnie więcej. Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć Mascotte kolejnego tak wspaniałego roku.
NAPISZ KOMENTARZ